nedjelja, 6. prosinca 2015.

Tatini medenjaci



...napokon je stiglo moje najomiljenije doba godine...prosinac je kod mene uvijek pun događanja i već sam krenula s pečenjem keksića...prve sam napravila medenjake koje je najbolje napraviti što ranije tako da stignu "odležati" do Božića...ovaj receptić sam pronašla kod tate...da da dobro ste pročitali..moj tata je najbolji što se tiče pečenja kolača...a i mislim da ga nikako ne mogu nadmašiti po pitanju broja kuharica, časopisa, bilježnica sa receptima i svega ostalog vezanog za pečenje slastica..tako sam i među njegovim carstvom pronašla ovaj skriveni receptić koji mi je super zato jer je jednostavan i brz, a medenjaci mmmmmm...

Sastojci:

2 jaja
4 žlice meda od kestena
200 g šećera
1 vanilin šećer
350 g glatkog brašna
1 žličica sode bikarbone
150 g mljevenih lješnjaka ili oraha
1 žličica cimeta 
naribana korica limuna i naranče
lješnjaci, bademi, orasi za ukrašavanje

U posudi pomiješajte sve suhe sastojke i korice limuna i naranče te im dodajte jaja i med pa sve sa kuhačom dobro pomiješati. Ne brinite što vam smjesa izgleda nekompaktno. Sa žlicom vadite smjesu te je oblikujte u kuglice koje stavljajte na pek papir. Bilo bi bolje da vam kuglice budu manje pa vadite smjesu sa malom žličicom. Ja sam svoje vadila velikom pa su mi i medenjaci ispali veći. Svaku kuglicu pritisnite malo dlanom i  premažite žumanjkom i u svaku zabodite lješnjak, badem ili orah.
Pecite 12-tak minuta na 180 stupnjeva. 
Ostavite da se ohlade i spremajte u limene kutije gdje će vam odstajati taman do Božića.





Nema komentara:

Objavi komentar