utorak, 21. siječnja 2014.

ŠUMSKA ČAROLIJA


...inspiraciju sam dobila iz crtića "Čudesna šuma" koji jednostavno obožavam pa čak i u ovim godinama...Čudesna šuma, mjesto puno sretnih životinja, koju štiti čarobni hrast koji, pruža zaštitu svakome tko se skloni ispod njega. Jednog dana, u šumu dolazi slikar Paleta koji zaspi ispod čarobnog hrasta. Kad se probudi, saznaje da mu je hrast dao moć sporazumijevanja sa životinjama, i da stvara čarolije svojim kistom...ja sam ovaj put stvorila svoju čaroliju...

Receptić je vrlo jednostavan i brzo se sprema.

TIJESTO:
 4 kore za savijaču (integralne)
4 žlice svježeg sira
nasjeckani peršin

NADJEV:
500g gljiva (šampinjoni, vrganji, shitake, bukovače)
2 glavice crvenog luka
2 debrecinke
1 žlica kokosovog ulja
himalajska sol
svježe mljeveni papar
majčina dušica
bosiljak
origano
chili flakes
tilzit sir
naribani parmezan
2 žlice kiselog vrhnja


U veliku tavu stavite 1 žlicu kokosovog ulja pa dodajte 2 nasjeckana luka koja pržite dok ne postanu staklasti. 




Dodajte narezane debrecinke (ja sam koristila austrijske koje sam kupila u Lidlu) pa pržite oko minutu, dvije i dodajte narezane gljive. Pržite tako dugo dok sva tekućina iz gljiva ne ispari. Začinite sa začinima po svojoj želji. Ja volim malo jače začinjeno.


Svaku koru namažite po sredini sa svježim sirom (koristila sam Lidlov svježi sir sa 0% m.m.) i pospite sa nasjeckanim peršinom. Stavite na sredinu nadjev od gljiva, pospite ribanim parmezanom i na to stavite jedan list tilzit sira. Preklopite koru sa 4 strane i okrenite pa stavite na nauljeni četvrtasti kalup (preklop mora biti na dnu). Svaku koru premažite sa kiselim vrhnjem koje ste prethodno malo ugrijali (ja sam zagrijala u mikrovalnoj). 

Možete umjesto toga napraviti i preljev od jaja i vrhnja al ja sam ovaj put napravila samo s vrhnjem. Stavite u prethodno zagrijanu pećnicu na 170 stupnjeva i pecite cca 30 minuta. 
Voila!


2 komentara: