srijeda, 28. siječnja 2015.

Lemon curd



Pitala me danas prijateljica za recept za lemon curd i nekako mi se učinila savršena prilika da objavim receptić za ovu finu kremicu.
Lemon curd je čvrsta ali mekana, pomalo baršunasta krema jakog slatko-kiselog citrusnog okusa. Nekad davno koristio se umjesto džema tj. marmelade i stavljao se na peciva a danas ga možete koristiti za sve vrste kolača i torti.
Najčešće ga koristim u makaronsima jer mi daje odličan kontrast. Onaj kick kiseline na slatkoću šećera i badema. 

Sastojci:
3 jaja
150g šećera
80ml svježeg limunovog soka (od domaćih limuna)
56g maslaca sobne temperature
Korica jednog limuna 



Stavite lonac s malo vode na vatru i iznad toga posudu u kojoj ćete na pari kuhati lemon curd. Kuha se na pari kako se jaja ne bi zgrušala i pretvorila u kajganu. 
U posudu stavite jaja, šećer i limunov sok (neka limuni budu ako je moguće organskog uzgoja zbog korice koju svakako dobro operite) te pjenjačom tucite dok se ne poveže i uz miješanje kuhajte na pari. Otprilike treba kuhati desetak minuta dok se ne dobije gustoća poput kiselog vrhnja. Maknite s vatre i u to dodajte maslac te pomiješajte dok se sve ne poveže pa na kraju dodajte limunovu koricu. Stavite lemon curd u staklenku koju ste prethodno sa vrućom vodom isprali i ostavili da se malo ohladi. Poklopite i držite u hladnjaku i do dva tjedna. 
Budući da ja volim kiselo onda stavim manje šećera nego je u ovom receptu.


Svi znamo da su limuni jakoooo zdravi i ja ih obožavam i ovaj recept je pun pogodak. Mljac mljac!








Nema komentara:

Objavi komentar