nedjelja, 18. listopada 2015.

Frangipane pita s marelicama






...svaki vikend je moja kuhinjica u punom zamahu ali od svih silnih obaveza ne stignem objavljivati receptiće...ovu pitu sam pronašla na stranici jedne super bakice koju ja obožavam a ime joj je Mary Berry...naravno da sam ju ja malo prilagodila sebi jer ja uvijek moram mijenjati recepturu i dodavati svoje sastojke...stvarno je ukusna i baš me razveselila svojim bojama, mirisom i okusom...ispecite ju i vi i uživajte u njoj...



Sastojci za tijesto:

175 g glatkog brašna
75 g hladnog maslaca
25 g demerara šećera
1 žlica šećera sa okusom naranče
1 jaje

Zagrijte pećnicu na 190 stupnjeva. U pećnicu stavite veliku tepsiju da se i ona grije jer ćete kalup sa pitom staviti na tu tepsiju.
U posudi izmiješajte maslac sa brašnom kako bi dobili mrvičastu smjesu. Dodajte šećer, malo promiješajte pa dodajte istučeno jaje i žlicu hladne vode. Zamijesite mekano tijesto koje  na dobro pobrašnjenoj posudi razvaljajte. Pripremite si kalup za pite promjera 28 cm kojeg ste prethodno namastili sa maslacem. Tijesto stavite u kalup tako da tijesto ostavite da viri preko ruba kalupa  i lijepo ga posložite jer će se tokom pečenja tijesto stisnuti. Izbodite tijesto sa vilicom. Spremite u hladnjak dok radite nadjev.

Frangipane nadjev:

80 g maslaca sobne temperature
75 g demerara šećera
2 jaja
85 g mljevenih badema
1 žličica ekstrakta od vanilije
1 vanilin šećer
narančina korica
limunova korica
15 g nasjeckanih badema
1 velika konzerva marelica

Marelice iz konzerve izvadite iz tekućine i dobro ih posušite sa kuhinjskim ručnicima. Ne smiju biti vlaže kako ne bi razmočile tijesto.
U posudi miksajte zajedno maslac i šećer dok ne dobijete kremastu smjesu pa jedno po jedno jaje. Tome dodajte vanilin šećer i korice agruma, ekstrakt vanilije i još malo izmiješajte. Sa špatulom umiješajte mljevene i nasjeckane bademe. Odvojite od mljevenih badema žlicu do dvije i time prekrijte dno tijesta kako se ne bi tokom pečenja razmočilo. 
Izvadite tijesto iz hladnjaka te po njemu poslažite polovice marelica ravnomjerno i sve zalijte sa frangipane nadjevom. Kalup za pitu stavite na vruću tepsiju i pecite 45-50 minuta dok ne dobije lijepu boju.
Pečenu pitu posipajte sa šećerom u prahu i uživajte.




Nema komentara:

Objavi komentar