četvrtak, 29. listopada 2015.

Pire od bundeve




...prije par tjedana sam dobila punu košaru različitih bundeva...i naravno milijun ideja mi prošlo kroz glavu...svašta se našlo na popisu za eksperimentiranje pa će svaki tjedan biti jedan desert sa bundevom kao glavnim sastojkom...dajte priliku ovoj divnoj namirnici koja svakom desertu daje onaj poseban kick...donosim vam recept kako jednostavno i brzo napraviti pire od bundeve koji će vam trebati za recepte koji slijede uskoro...

U ovom receptu sam koristila 4 različite vrste tikvi:


butternut
hokaido





jesenska kraljica







kabocha 

Tikve operite izvana i narežite na ploške ali oprezno. Pazite na prstiće. Na lim za pečenje stavite pek papir i poslažite tikve.

Ispecite ih u pećnici na najjače dok ne postanu mekane na dodir. Ako vam negdje malo zagore to sa nožićem odstranite. Ogulite ih, stavite u posudu i usitnite sa štapnim mikserom.




Meni par tikva nije bilo dovoljno mekano pa sam imala komadiće tikve što je zapravo i odlično jer onda u desertu naiđete na komadiće tikve. Nakon što se pire dobro ohladi, spremite ga u vrećice za smrzavanje i spremite u zamrzivač. Ja sam napravila vrećice po 100 i 200 g ovisno o desertima koje ću raditi pa ću ih tako i vaditi van iz zamrzivača. Možete i manje ili veće količine spremiti. Ostavljam vam na izbor. Slobodno si na vrećice napišite za što će vam koja vrećica poslužiti.
Dan prije nego što mislite raditi kolač samo izvadite vrećicu iz zamrzivača i ostavite da se na sobnoj temperaturi otopi.
Može li jednostavnije?!




Nema komentara:

Objavi komentar