nedjelja, 8. ožujka 2015.

English bread






...osmi mart je danas...i ne, nisam htjela raditi nikakve torte, kremaste kolače, keksiće nego baš nešto za svoju dušu..želim pokloniti nešto samoj sebi...htjela sam se barem na tren vratiti u dio svog života koji mi je ostavio veliki pečat na srcu...mojih šest mjeseci u Irskoj, u prekrasnom Dublinu...tamo sam isprobala razne fine stvarčice ali najviše se sjećam kolača koji se zvao english bread...točnije whiskey english bread...ovaj recept je bez alkohola...jednostavno i zdravo...odličan je za doručak sa domaćim pekmezom...ili poslije ručka kao desert uz kavicu...ili mali zalogaj uz šalicu vrućeg čaja...



Sastojci:

125 g kokosovog maslaca
70 g voćnog šećera
1 vanilin šećer
2 jaja
6 kapi arome vanilije
1 prstohvat soli
250 g oštrog brašna
2 žličice praška za pecivo
4 žlice mlijeka
3 šake grožđica
2 šake sjeckanih oraha
1 šaka sjeckane tamne čokolade
korice naranče i limuna
2 žlice soka od limuna

Glazura:

50 g sirnog namaza
1 cimet šećer
2 žličice šećera u prahu
 
U mikrovalnoj pećnici otopite kokosov maslac i ostavite da se malo ohladi. Možete koristiti i običan maslac ili margarin. Ja sam koristila kokosov maslac jer je zdraviji. 
U posudi pomiješajte jaja sa šećerima i aromom vanilije te ih pjenjačom pjenasto izmiješajte. Dodajte sol, mlijeko, koricu i sok naranče i limuna i rastopljeni kokosov maslac. Izmiješajte pa u to dodajte brašno pomiješano sa praškom za pecivo. Na kraju ubacite  grožđice, orahe i čokoladu, pomiješajte i stavite u pravokutni kalup kojeg ste obložili sa pek papirom. Stavite u pećnicu zagrijanu na 180 stupnjeva, pecite 30 minuta pa prekrijte sa alu folijom i pecite još dodatnih 30 - 35 minuta. Ostavite da se malo ohladi pa premažite kolač sa glazurom koju napravite tako da sve sastojke dobro promiješate.



Nema komentara:

Objavi komentar