petak, 6. ožujka 2015.

Zlevka



...skršila me bolest malo al ipak mi se jelo nešto slatko...već mi postali dosadni keksi, čokolada i slične nezdrave stvari pa zašto ne bih sama smućkala nešto na brzaka a da bude malo zdravije...baš sam dobila želju za neku finu zlevku...prošli put mi baš nije ispala dobro al ovaj put je bio pun pogodak...jednostavni sastojci, brza priprema i za 30 minuta desert je na stolu...



Sastojci:
2 jaja
1 velika žlica meda
korica limuna
limun vanilin šećer
1 žlica šećera od kokosove palme
30 ml  praha za puding od vanilije
60 ml tekućeg jogurta
90 ml mlijeka
8 žlica kukuruznog brašna

pekmez od marelice
skuta
2 šake grožđica
2 žlice kiselog vrhnja

U posudi pomiješajte jaja sa medom, šećerima, koricom limuna i prahom za puding pa dobro pomiješajte. Dodajte jogurt i mlijeko pa na kraju kukuruzno brašno i sve dobro povežite. Ulijte u manji kvadratni kalup koji ste prethodno malo nauljili. Ja sam koristila silikonski kalup pa ga nisam trebala prethodno nauljiti. Bitno je da vam smjesa ne bude previsoka, otprilike 2-3cm. Posipajte zlevku sa skutom, pekmezom i grožđicama te zapecite prvo 10 minuta, zatim pojačajte temperaturu pećnice na 200 stupnjeva, zlevku prelijte sa kiselim vrhnjem i pecite još 10-15 minuta.  Možete koristiti koji god pekmez želite, možete posipati sa sjeckanim bademima, lješnjacima, dodati brusnice ili suhe šljive, naribati voće...ma što vam god srce poželi.. Ipak je ovo moderna inačica zlevke! Dajte si oduška. Ja sam poslužila svoju zlevku uz finu domaću limunadu bez šećera.



Nema komentara:

Objavi komentar