ponedjeljak, 2. veljače 2015.

Bananoreo cheesecake



...već danima smišljam naziv za ovu tortu...al ipak sam se odlučila za bananaoreo cheesecake...kome se ne sviđa nek zanemari naziv...ali recept odmah ispišite i trk u kuhinju...vjerujte mi da je ovo prava bomba i meni preeefina...znam da hvalim samu sebe al kako i ne bih kad sam uspjela smisliti  nešto ovako fino...za sve ljubitelje banana ili oreo keksića ovo je idealan desert...i nadasve jednostavan...neću duljiti jer svi oni koji su ga probali nestrpljivo očekuju receptić...a svi vi koji ga niste probali nema druge nego da se primite ukoštac sa receptom...



Podloga:
180g oreo keksića (iz kojih ste izvadili kremu)
60g rastopljenog maslaca

Keksiće sameljite u multipraktiku te im dodajte rastopljeni maslac, pomiješajte i utisnite u okrugli kalup za torte. Dno kalupa obavezno prekrijte sa pek papirom. Ja sam koristila veći kalup pa mi je podloga ispala dosta tanka zato i ova torta je upside down. Stavite u frižider da se malo stisne.

Krema:
250g mascarpone sira
3 jušne žlice mlijeka
2 banane
70g rastopljene oreo čokolade (obavezno velika oreo milka)
300g vrhnja za šlag 
1 kremfix
malo limunovog soka
20g instant želatine
20g oreo čokolade nasjeckane



Rashlađeno vrhnje istucite sa mikserom zajedno sa kremfixom dok se ne dobije čvrsti šlag i stavite sa strane.
Oreo čokoladu rastopite na pari i malo ohladite.
U mascarpone sir dodajte mlijeko i tucite sa mikserom dok se ne poveže. Zatim dodajte rastopljenu čokoladu i nastavite miksati. 2 banane dobro izgnječite i prelijte s malo limunovog soka da vam ne bi pocrnile te ih umiješajte u sir. Nakon toga dodajte želatinu fix i miksajte još 1 minutu. U to dodajte istučeni šlag te sa špatulom lagano miješajte dok se ne poveže i na kraju u to umiješajte nasjeckanu oreo čokoladu.

Kremu izlijte u kalup sa podlogom i ohladite preko noći.
Kad se krema stisne, maknite obruč od kalupa, prekrijte sa tanjurom na kojem ćete tortu poslužiti te je okrenite naopačke. Maknite onaj pek papir koji vam je bio ispod podloge i ukrasite cheesecake. Ja sam koristila oreo kremu i crne macaronse.
Mmmmmmmm finooooooooooooo 

 




Nema komentara:

Objavi komentar