nedjelja, 15. veljače 2015.

Will you be my Valentine?



...Valentinovo je...nisam ljubitelj tog dana u godini ali eto moram i ja napraviti jedan receptić na svojem blogu u ime ljubavi...prezadovoljna sam jer je stvarno ispalo i bolje od očekivanog što izgledom, a što okusom unatoč tehničkim poteškoćama..svi vi zaljubljeni, pa i oni koji niste, ovo je torta za vas...jer vas ja sve volim... SPREAD THE LOVE ALL OVER THE WORLD 



Biskvit:

6 jaja
180 g šećera
180 g brašna
30 g škrobnog brašna
60 g maslaca
1/2 mahune vanilije
1 žličica praška za pecivo
korica limuna

Izvadite srž iz vanilije pa ju dodajte u posudu sa jajima i šećerom i tucite dok se šećer ne otopi a masa postane kremasta. Dodajte koricu limuna. Posebno izmiješajte brašno i škrobno brašno sa praškom za pecivo pa sa žlicom postupno dodavajte u kremu. Maslac otopite, malo prohladite pa na kraju dodajte jajima. Zagrijte pećnicu na 180 stupnjeva. Kalup obložite papirom za pečenje, stavite tijesto i pecite otprilike 20 minuta. Dobro pazite na biskvit da vam ne bi se previše ispekao. Ne treba mu dugo i pazite da se ne prepeče. Ostavite ga da se dobro ohladi. Poprečno prerežite biskvit na dva dijela.

Žele od jagoda:

1kg smrznutih jagoda
6 žlica šećera
2 pakiranja lidlove želatine u listićima
malo vode

Jagode stavite u posudu s malo vode i šećerom i kuhajte dok ne omekšaju i voda ispari pa ih sa štapnim mikserom izmiksajte. Šećer dodajte po svojoj želji jer netko voli kiselo, netko slatko. Svakako probajte tekućinu pa ako nije dovoljno slatka dodajte još šećera. Uzmite cjedilo sa malim rupicama i cijedite tekućinu kako bi odstranili one male koštice koje jagode imaju. Trebali bi imati oko 800 ml tekućine. Ako nemate dovoljno slobodno dodajte još vode. Zatim vratite tekućinu natrag u posudu i kuhajte dok ne zavri pa ugasite vatru i tome dodajte namočene listiće želatine i promiješajte da se želatina rastopi.
Jednu polovicu biskvita stavite na dno kalupa za torte, stavite obruč oko njega i ulijte želatinu te u frižider da se stisne. 

Krema od vanilije:

1/2 pakiranja dolcela pudinga sa komadićima jagode
1/2 pakiranja dolcela pudinga od vanilije
5 žlica šećera
400 ml mlijeka
250 ml vrhnja za šlag
1 šlagfix

Mlijeko i šećer stavite u posudu i zagrijte, te mu dodajte razmučene pudinge u malo mlijeka. Kuhajte dok se ne zgusne i ostavite pokriveno sa plastičnom folijom da se dobro ohladi. Nakon što se puding ohladio, stavite u posudu za miksanje i miksajte dok ne postane kremasto. U posebnoj posudi istucite vrhnje za šlag sa šlagfixom pa dodajte u puding i povežite. 
Na biskvit sa želeom nanesite kremu, poravnajte, poklopite drugim biskvitom i ostavite preko noći da se dobro ohladi i stegne.

Ukrasite sa tučenim vrhnjem za šlag u koje ste dodali malo vanilin šećera.



Ja sam svoju tortu ukrasila sa meringe slovima i srčekom i napravila sam od jagoda žele srčeka u silikonskim kalupima koje sam stavila u zamrzivač da se smrznu.



Inače je torta trebala biti u obliku srca ali sam tek sad shvatila da sam ju zaboravila odrezati kako bi dobila željeni oblik. S obzirom da mi jučerašnji dan nije bio baš po planu smetnula sam s uma i eto ipak je okrugla. Al okus je bitan. Iako se ne vidi žele od jagode jer kao što sam rekla imala sam tehničkih poteškoća pa je jako bitno da sve radite u kalupu od torte...sa dnom i obručem kako vam tekući žele ne bi iscurio po cijeloj kuhinji...kao što se meni dogodilo..ali eto događa se i najboljima 










Nema komentara:

Objavi komentar